Συχνές ερωτήσεις

1. Πώς να παραγγείλουμε;

Μπορείτε να παραγγείλετε ως εγγεγραμμένος χρήστης ή ως καλεσμένος, προσθέτοντας τα προϊόντα που επιλέξατε στο καρότσι αγορών και στέλνοντας μας την παραγγελίας Σας. Όλες οι παραγγελίες εκτελούνται μετά από επιβεβαίωση από το τηλέφωνο, εκτός από τις παραγγελίες που έχουν προπληρωθεί με πιστωτική κάρτα.

2. Μπορεί άλλο πρόσωπο να λάβει την παραγγελία;

Ναι, η παραγγελία μπορεί να παραληφθεί από πρόσωπο που την ημέρα προμήθειας βρίσκεται στην διεύθυνση που έχετε δηλώσει.

3. Πόσο κοστίζει η προμήθεια;

Η προμήθεια κοστίζει 5,99 EUR για όλες τις παραγγελίες μέχρι 60,00 EUR και είναι δωρεάν για τις παραγγελίες πάνω από αυτό το ποσό

4. Πόσος είναι ο χρόνος προμήθειας;

  • 2 εργάσιμες ημέρες μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας για τις πόλεις και τα χωριά στην Βόρεια Ελλάδα.
  • 2-4 εργάσιμες ημέρες μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας για τις πόλεις και τα χωριά στην Νότα Ελλάδα.
  • 4 εργάσιμες ημέρες μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας για όλα τα νησιά.

5. Με ποια εταιρεία ταχυμεταφορών προμηθεύετε;

Όλες οι προμήθειες πραγματοποιούνται μόνο με την εταιρεία ταχυμεταφορών SPEEDEX – www.speedex.gr.

6. Πως μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

  • Με μετρητά – κατά την παραλαβή του εμπορεύματος από τον ταχυμεταφορέα
  • Με πιστωτική ή με χρεωστική κάρτα - VISA, VISA Electron, MasterCard.

7. Μπορώ να αντικαταστήσω ή επιστρέψω προϊόντα που αγόρασα από Εσάς;

Κάθε προϊόν που αγοράστηκε από το online κατάστημα www.fashionmix.gr μπορεί να επιστραφεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Δείτε περισσότερα στην σελίδα «Επιστροφή και αντικατάσταση».

8. Ποιον βαρύνουν τα έξοδα ταχυμεταφοράς και επιστροφής;

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος της επιλογής Σας ή αντικατάστασης προϊόντος λόγω λάθους νούμερου, τα έξοδα ταχυμεταφοράς είναι για δικό Σας λογαριασμό. Σε περίπτωση ενστάσεων λόγω προβλήματος στο ίδιο το προϊόν, εμείς θα καταβάλουμε τα έξοδα ταχυμεταφοράς. Δείτε περισσότερα στην σελίδα «Επιστροφή και αντικατάσταση».

9. Πως θα μου αποκαταστήσετε τα λεφτά εάν επιστρέψω παραγγελία;

Προτείνουμε τους εξής τρόπους επιστροφής χρημάτων:

  • Δια τραπεζικής οδού στον λογαριασμό Σας.

10. Πώς να μάθω το στάτους της παραγγελίας μου;

Μετά την αποστολή της παραγγελίας προς Εσάς, θα λάβετε e-mail με κωδικό παρακολούθησης και link στην ιστοσελίδα της εταιρείας ταχυμεταφορών όπου μπορείτε να παρακολουθήσετε το στάτους της παραγγελίας Σας.